Όποιος έχει ζήσει τα εφηβικά και τα νεανικά του χρόνια, στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και τις αρχές του ’80, σίγουρα θυμάται με νοσταλγία ονόματα σύμβολα και αρώματα αξέχαστα, εκείνης της περιόδου!
Ονόματα όπως η Μπό Μέκ (Beau Mec), η Κόστα Μπράβα (Costa Brava) και η Προσάρ (Prosar)!
Που δυστυχώς δεν υπάρχουν πια, αφού η παραγωγή τους σταμάτησε για διάφορους λόγους εδώ και καιρό.
Για όσους έζησαν την εποχή και αγάπησαν αυτά τα προϊόντα όμως, υπάρχει ένα όνομα που τους ενώνει και τους θυμίζει ακόμα αυτά τα χρόνια της νεότητας και της ανεμελιάς! Η αγαπημένη Denim (η αλλιώς Η Ντενιμάρα)!
Ένα όνομα που πρωτοεμφανίστηκε στην χώρα από την οποία προέρχεται, την Ιταλία, το 1976!
Από πολύ νωρίς, η εταιρεία ακολούθησε μια στρατηγική, που αποδείχθηκε μετά από σχεδόν μισό αιώνα ζωής, ότι ήταν απόλυτα σωστή.
Από τις αρχή αυτή η εταιρεία, έδωσε μεγάλη σημασία, στην αξία και την δύναμη του μάρκετινγκ.
Η χαρακτηριστική ατάκα, της πολύ ιδιαίτερης καμπάνιας της:
«Για τον άντρα, που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ…»,
είναι σήμα κατατεθέν και δεν μπορεί κανένας να την ξεχάσει!
Πέρα όμως από τα γνωστά κανάλια διαφήμισης, δηλαδή τον περιοδικό τύπο, την τηλεόραση και το σινεμά παλιότερα!
Η Denim χρησιμοποίησε και άλλους διαφημιστικούς τρόπους, για να μένει πάντα στο προσκήνιο.
Πολύ σημαντική και χαρακτηριστική ήταν η υποστήριξή της για χρόνια, σε ένα από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα σπορ σε όλο τον κόσμο!
Την Φόρμουλα ένα!
Μάλιστα σε εποχές που το σπορ ήταν στο απόγειο της δόξας και της δημοτικότητας του!
Ονόματα όπως, ο θρυλικός Μικέλε Αλμπορέτο (1982), ο Γιάρνο Τρούλι (Toyota F1 2006), o Τάντο Καπέλλο (Audi F1 2006), η παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ομάδα του Frank Williams (1983), είναι τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Ανέβασαν στα ύψη, το όνομα της εταιρείας, τόσο σε πρεστίζ όσο και σε αναγνωρισιμότητα!
Χάρις αυτή τη "χρυσή" στρατηγική, φτάνουμε στο σήμερα, μισό αιώνα σχεδόν μετά.
Σήμερα λοιπόν, ενώ τα άλλα γνωστά θρυλικά ονόματα εκείνης της εποχής, που αναφέραμε στην αρχή, έχουν πάψει να υπάρχουν, εντούτοις έχουμε ακόμα την δυνατότητα και την χαρά, να συνεχίζουμε να βρίσκουμε την αγαπημένη Denim, σχεδόν παντού.
Denim Original - μεταξυριστικό διάλυμα (after shave)
Με το υπέροχο και ακαταμάχητο κλασσικό άρωμα της, που της το δίνουν:
οι νότες βάσης, από το δέρμα, το πατσουλί, τον κέδρο, τα βρύα και τον μόσχο,
οι νότες καρδιάς, από τον ανθό πορτοκαλιάς, το γιασεμί, το τριαντάφυλλο, την ίριδα και το θυμάρι.
Και τέλος
Οι νότες κορυφής, από το περγαμόντο, την αρτεμισία, το λεμόνι και το *γάλβανο.
Η Denim, όπως όλα τα καλά μεταξυριστικά διαλύματα, ανακουφίζει και απαλύνει το πρόσωπο μετά το ξύρισμα.
Τονώνει το δέρμα, δίνοντας του την δυνατότητα, με τα ευεργετικά συστατικά που περιέχει, της αποκατάστασης και αναζωογόνησης.
Με ένα μεγάλο επιπλέον πλεονέκτημα όμως.
Το ασυναγώνιστο, αξεπέραστο, αρχοντικό και απόλυτα αντρικό (αντρουά) άρωμά της.
Black - Musk - Gold - Wild και Tribe