08 Νοεμβρίου, 2021

Proraso - μια ιστορία που ξεκινά το 1908


Εάν ισχυριστούμε ότι, η Proraso είναι μια από τις δύο ή τρεις εταιρείες, που τα προϊόντα της μπορεί κάποιος να τα βρει μέσα σε κάθε κουρείο του πλανήτη, δεν θα είμασταν και πολύ μακριά από την πραγματικότητα.

Η Proraso ιδρύθηκε το 1908 από τον Λουντοβίκο Μαρτινέλλι, προσφέροντας εξ' αρχής, μια σειρά από προϊόντα αντρικής περιποίησης.

Η ποιότητα των προϊόντων, την έκανε γνωστή και αγαπητή στο χώρο των μπαρμπέρηδων, από τα πρώτα χρόνια της ύπαρξή της.

Το 1930 αναλαμβάνει την εταιρεία ο γιός της οικογένειας Μαρτινέλλι, Πιέρο.

Ο Πιέρο, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του πατέρα, θα παρουσιάσει μια νέα σειρά περιποίησης για την επιδερμίδα, με την ονομασία Frabelia (Φραμπέλια).

Το μεγάλο άλμα όμως θα έρθει, όταν το 1948 ο Πιέρο Μαρτινέλλι παρασκευάζει και παρουσιάζει την νέα κρέμα προετοιμασίας για το ξύρισμα, pre-shave που στα ιταλικά μεταφράζεται pro-raso.

Η κρέμα θα παρουσιαστεί σε μια μεγάλη καμπάνια σε όλη την Ιταλία και θα τύχει θερμής υποδοχής, σαν η "θαυματουργή κρέμα", από το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου.

Η εταιρεία πλέον με την επωνυμία Proraso, γίνεται συνώνυμη με το παραδοσιακό ξύρισμα.

Το 1950 παρουσιάζεται ένα καινούργιο προϊόν, η κρέμα ξυρίσματος σε σωληνάριο και θα ακολουθήσουν, ο αφρός ξυρίσματος και το σαπούνι ξυρίσματος στο γνωστό μας έως και σήμερα μπολ με την φίρμα της εταιρείας.

Το 1968 αναλαμβάνει την εταιρεία η τρίτη γενιά, ο εγγονός του ιδρυτή και γιός του Πιέρο, Λουντοβίκο Μαρτινέλλι, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία, πατέρα και παππού. 

Προσαρμόζοντας την εταιρεία στα σύγχρονα δεδομένα, o Λουντοβίκο θα αναβαθμίσει και θα επεκτείνει τις εγκαταστάσεις, θα υιοθετήσει σύγχρονες μεθόδους μαζικής παραγωγής και θα αναπτύξει τα δίκτυα διανομής και εκπροσώπησης της εταιρείας σε νέες αγορές.

Το 1990 η Proraso μεταφέρει την έδρα της στα προάστια της Φλωρεντίας και θα επεκτείνει την παραγωγή με νέα προϊόντα και με εξαγορές.

Γνωστότερα και δημοφιλή προϊόντα της εταιρείας είναι τα: Κaloderma, Testanera-Gliss, Erbaviva, Palette, Taft, Marvis, Just αλλά και αρκετά ακόμα.

H Proraso παραμένει για τέσσερεις γενιές, μια δυναμικά εξελισσόμενη εταιρεία που εκτός όλων των άλλων κλάδων, συνεχίζει να στηρίζει τον επαγγελματικό χώρο του παραδοσιακού κουρείου και του ξυρίσματος, με κάθε δυνατό τρόπο.

Πολύ γνωστή και δημοφιλής, είναι η ακαδημία επαγγελματικού προσανατολισμού, στην οποία διδάσκεται η τέχνη του "μπαρμπέρη" - Accademia PRORASO Scuola di Barberia. 

Σήμερα, δεν νοείται επαγγελματίας ή άντρας που χρησιμοποιεί ξυράφι και πινέλο και δεν διαθέτει, κάποιο ή κάποια, αν όχι όλα τα προϊόντα της Proraso που αφορούν το παραδοσιακό ξύρισμα και την φροντίδα της γενειάδας.

Τα προϊόντα της Proraso, που βρίσκουμε αυτή την στιγμή στην αγορά, χαρακτηρίζονται από τον χρωματισμό κάθε σειράς στη συσκευασία, ανάλογα με το βασικό τους άρωμα. 

Το κόκκινο, με βάση το άρωμα sandalwood,  το μπλέ με αλόε βέρα  και βιταμίνη Ε και άρωμα lime, το πράσινο με ευκάλυπτο και menthol, το λευκό με βάση τα φύλλα από τσάϊ και άρωμα lime και μήλο, το κίτρινο με βάση το shea butter και το κακάο και άρωμα βανίλια. Επίσης στα ίδια προϊόντα περιλαμβάνονται και οι σειρές wood & spices, azure lime και cypress & vetyver σε κίτρινη, σκούρα μπλέ και σκούρα πράσινη συσκευασία. 

Όλες οι σειρές  περιλαμβάνουν, κρέμες pre shave, σαπούνια, κρέμες και τζέλ ξυρίσματος, after shave ακόμα και αιμοστατικά τζέλ, κεριά και πομάδες styling όπως επίσης σαμπουάν κεφαλής και γενειάδας. 

Στις ξυριστικές σειρές της Proraso, περιλαμβάνονται και ένα πλήθος άλλων  προϊόντων και επαγγελματικών εργαλείων, που προορίζονται ειδικά στο παραδοσιακό ξύρισμα, όπως πινέλα, μπολ, βαποριζατέρ κ.ά.

Τα προϊόντα της εταιρείας, είναι ταυτόσημα με την ποιότητα και χαρακτηρίζονται  από τις εξαιρετικές τιμές, σε σχέση με την αξία τους. 

Ο ορισμός των προϊόντων, value for money.